ویلا خیره کننده دریا برای فروش در استانبول Silivri

خانه خصوصی نفیس در سیلویری با منظره های زیبا در سرتاسر دریا؛ این یکی از بهترین طرح های ویلا سفارشی در استانبول است که امروز پیدا خواهید کرد - لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری در یکی از این خانه های سفید با ما تماس بگیرید.








املاک ترکیه به طور عمده در سراسر ساحل جنوبی ترکیه به موفقیت های بزرگی طراحی شده است و املاک ترکیه با افتخار می باشد که خانه های سفیدپوست ما را به استانبول برساند - برای همیشه تبدیل استانداردهای ویلا های لوکس در شهر است. این یک فرصت زمان محدود است، بنابراین کسانی که برای اولین بار به پرس و جو خواهد شد اولین گزینه در این خواص وجود دارد.




















درباره کاخ سفید








طراحی شده برای الهام بخشیدن به این ویژگی ها دارای یک طراحی مدرن و معاصر است که به دلایلی مناسب به نظر می رسد - مانند چیزی که در فیلم دیده می شود، این ویلا ها خانه هایی هستند که با طراحی شفاف و بی نظیر با فراوانی از ویژگی های آن ساخته شده اند.








همانطور که وارد شدید، بلافاصله متوجه خواهید شد که اتاقی بزرگ - یک لحظه واکو واقعی واقعی به محض ورود به خانه است. دهلیز قلب مرکزی است و به راحتی در اتاق نشیمن و راحت زندگی می کند. خاموش اتاق نشیمن یک آشپزخانه استاد با میز کار گرانیت و کفپوش سنگ مرمر است.








پنج اتاق خواب بزرگ وجود دارد، همه اتاق ها با لوکس حمام اختصاصی و دیدنی فوق العاده در باغ و محیط طبیعی از طریق بالکن های خصوصی وجود دارد. همه حمام ها حمام طراحي با دوش يا حمام قدرتمند هستند.








پنجره های جلوه ای به سقف در همه جا اجرا شده است، به طوری که نور خورشید طبیعی می تواند از طریق خانه نفوذ کند و موجب ایجاد نور و هوا می شود، در حالی که در عین حال، نمایش ها را به سمت ویلای خود می برد.








دیگر ویژگی های لوکس عبارتند از: طبقه مرمر در سراسر، تحت حرارت طبقه نصب شده، سیستم پنل خورشیدی برای آب، و خیلی بیشتر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...