ویلا های لوکس برای فروش در استانبول در نزدیکی Lake Lake Buyukcekmece




اینها ویلا های مخصوص برای فروش در تنظیمات سبز Buyukcekmece فقط چند دقیقه دور از دریاچه هستند. این ویژگی ها دارای یک سیستم اتوماسیون عالی در خانه هستند، این ویژگی های هوشمند را برای کسی که به دنبال چیزی معاصر با ویژگی های عالی در داخل است، می دهد.







خواص فوق العاده ساخته شده به بالاترین استانداردهای مدرن، این خانه ها منجر به نوآوری مدرن در ترکیه می شود و تا دسامبر 2015 به پایان خواهد رسید. این ویژگی ها از یک پنجره دیدنی استفاده می کنند تا دیدگاه های شما را به نمایش بگذارد و یک محیط زندگی جادویی را تنها با مکان زیبای آن.










طبقه همکف




طبقه همکف از املاک دارای طرح طرح معاصر باز شامل یک اتاق نشیمن بزرگ و آشپزخانه طراح کامل است. اتاق نشیمن دسترسی به استخر خصوصی و حیاط باغبانی را دارد.










طبقه اول




سرانجام پله ها را به طبقه ی اول می رسانید که در آنجا سه ​​اتاق خواب بزرگ، از جمله یک اتاق خواب لوکس، پیدا خواهید کرد. تمام اتاق خواب ها دارای حمام های اختصاصی و دیدگاه های فوق العاده از طریق پنجره های بزرگ و بالکن های بزرگ است.










طبقه بالا




در طبقه بالا شما دو اتاق خواب اضافی پیدا خواهید کرد، هر دو آنها اتاق خواب های مجلل و هر دو دسترسی به تراس بزرگ را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از منظره زیبای محیط اطراف سبز لذت ببرید.










زیر زمین




طبقه زیرزمین به آرامش کامل اختصاص یافته است و در اینجا شما می توانید یک حمام ترکی و یک سونا و همچنین فضای ذخیره سازی زیادی پیدا کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...