ویلا با شکوه دریا برای فروش در Gurpinar استانبول




این ویلای زیبای واقع در Gurpinar با منظره زیبای دریا به سمت دریا است و تنها 50 متر دورتر از نزدیکترین ساحل است - موقعیتی عالی برای زندگی خانوادگی دور از مرکز شلوغ استانبول.




ویلا در حال حاضر در قیمت مقرون به صرفه و به طور فزاینده آماده حرکت است. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و برای دیدن این خانه فوق العاده ترتیب دهید.










درباره ویلا




ویلا در بیش از سه طبقه ساخته شده است در محله کوچکی از خواص با کیفیت بالا که بیش از 15-20 سال نیست. خانه دارای یک طرح مدرن و باهوش داخلی است که با توجه به زندگی خانوادگی طراحی شده است، اتاق های عمومی و اتاق های بزرگ بزرگ برای همه برای لذت بردن از آنها فراهم می کند.




آشپزخانه به طور کامل مجهز و آماده برای آماده سازی غذا خانواده بزرگ است، در حالی که اتاق نشیمن مرکز قلب خانه است، ایده آل برای جلسات خانواده. پنجره های بزرگ در سراسر خانه یافت می شود و بسیاری از نور طبیعی در طول روز را فراهم می کند. از اتاق نشیمن شما می توانید به یک تراس تحت پوشش با نمایش های عالی دسترسی پیدا کنید.




چهار اتاق خواب بزرگ در داخل ملک وجود دارد. اتاق های خواب دو برابر هستند و به راحتی می توانند دو نفر را در هر اتاق قرار دهند. برخی از اتاق خواب ها به تراس با منظره دریا دسترسی دارند. حمام های مدرن در طراحی و دارای دوش قدرتمند هستند.




ویلا در یک باغ کوچک با چمن های منظره ای، درختان کاشته شده و بوته های سبز واقع شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...