لوکس بوکسور ویلا را برای فروش در استانبول Tarabya نمایش می دهد




این ویلا فوق العاده لوکس در استانبول که از یک مجتمع امنیتی امن در Sariyer است و برای اقامت خانواده نخبه تنها 20 دقیقه از مناطق مرکزی از جمله Taksim برای اهداف رفت و آمد طراحی شده است.







فقط چند دقیقه از ساحل و امکانات حمل و نقل محلی، این خانه با شکوه بخشی از یک پروژه شگفت انگیز است: تنها یک ویلا وجود دارد، بنابراین امروز برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.










درباره ویلا




طبقه باغ - طبقه باغ ارائه می دهد طرح باز و طراحی منطقه سالن و ناهار خوری با دسترسی به تراس بزرگ. جدا از اتاق نشیمن یک آشپزخانه بزرگ با میز برای خوردن است. یک اتاق مهمان با بالکن مجهز و حمام کامل و مجهز در کف باغ وجود دارد.




طبقه همکف - دو اتاق خواب بزرگ در طبقه همکف وجود دارد، یکی از اتاق خواب ها دارای دسترسی به تراس و یک اتاق پانسمان در اتاق است. یک اتاق ابزار، طرح طبقه وسط ویلا را تکمیل می کند.




طبقه اول - طبقه اول دارای یک اتاق نشیمن دوم باور نکردنی، یک اتاق گسترده ای با فراوانی فضا. آشپزخانه دوم و حمام خانواده واقع در این طبقه از خانه وجود دارد.




کف اتاق زیر شیروانی - دو اتاق خواب در طبقه اتاق زیر شیروانی، طرح بندی داخلی اموال را کامل می کند. هر دو اتاق خواب با حمام اختصاصی نصب شده اند و یکی از اتاق ها یک مجموعه استادانه با اتاق پانسمان در اتاق و یک تراس دیدنی و دیدنی است.




باغ و تنظیمات خارجی - ویلا در داخل باغ وسیع و خصوصی خود قرار گرفته است و منطقه باغبانی وسیع را برای باز کردن و استراحت فراهم می کند. باغ از منظره دریا لذت می برد و ویژگی های کاشت درختان و درختچه ها ایجاد محیط طبیعی است. استخر عمومی فقط چند دقیقه پیاده روی از ویلا و یک پارک ماشین نزدیک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...