ویلا های جنگل خیره کننده برای فروش در استانبول




کشف زین درونی خود و فرار از یک مکان صلح آمیز در برابر برخی از تنظیمات با شکوه ترین زمینه در طرف آسیایی استانبول، طراحی شده از بالا به پایین برای ارائه خانه های شیک با طراحی به سادگی از این جهان است.




مسلما یکی از چشمگیر ترین پروژه ها در سمت آسیایی شهر، این ویلا ها زیبایی های منظره جنگلی زیبا و فضای آرام و آرام دور از مرکز شهر است اما در فاصله بسیار آسان سفر به.










درباره پروژه




این پروژه تنها از 9 ویلا برای فروش به فروش می رسد، هر ویلا به طور هدفمند قرار گرفته و ساخته شده است تا حداکثر حریم خصوصی را ارائه دهد و دیدگاه های طبیعی خود را که از سه طرف چشم انداز جنگل های زیبا محصور شده است احاطه کرده است.




توسعه دهندگان در هنگام برنامه ریزی این پروژه با مفاهیم و ایدئولوژی صلح درونی و ذن در نظر گرفت و همه با هدف ساختن چیزی که می توانست به خانه برگردد و جهان را پشت سر بگذارد - و ما فکر می کنیم که آنها موفق شده اند.
















درباره ویلاها




هر ویلا بیش از دو طبقه ساخته شده است و همچنین دارای یک مزرعه است. در طبقه ورودی، طرح منظر طرح مدرن را که شامل یک اتاق نشیمن و آشپزخانه لوکس است متوجه خواهید شد. یک اتاق سرگرمی / اتاق خواب و سونا در این طبقه نیز همراه با حمام وجود دارد. برای استفاده عملی، کف زمین را می توان به عنوان یک اتاق نشیمن بزرگ و یک اتاق خواب دو نفره با دسترسی به حمام و تراسهای گسترده مشاهده کرد.




در طبقه اول شما دو اتاق بزرگ اتاق بزرگ و همچنین یک اتاق سرگرمی جداگانه و mezzanine پیدا کنید. اتاق خواب اصلی دارای یک اتاق پانسمان و حمام اختصاصی است، در حالی که اتاق دوم نیز بزرگ است. اتاق سرگرمی به راحتی می تواند در یک اتاق خواب در مجموع 4 اتاق خواب (یکی در طبقه ی اول و سه در طبقه ی اول) تبدیل شود




از یک تراس بزرگ، شما می توانید در هوای تازه جنگل نفس بکشید، در لحظات دوست داشتنی با خانواده تان، یا به سادگی آرام باشید و از دیدگاه خیره کننده خود لذت ببرید.




در خارج از باغ شما می توانید در دانش که باغ خود را به طور خاص طراحی شده و قرار گرفته است، بنابراین برای اطمینان از حریم خصوصی کامل از همسایگان استراحت. باغ های بزرگ و منظره ای هستند که دارای اتاق های زیادی برای کباب های تابستانی و دیدنی های شگفت انگیز در مناظر طبیعی هستند. اگر می خواهید، می توانید یک استخر خصوصی 2x10 متر در مقابل خانه خود بسازید؛ لطفا برای اطلاعات در مورد این گزینه با ما تماس بگیرید.




هر ویلا دارای دو فضای پارکینگ است، در حالی که یک پارکینگ عمومی نیز برای ساکنان وجود دارد تا وسایل نقلیه خود را به طور ایمن پارک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...