ویلا مارینا لوکس برای فروش در مارینا غرب




را انتخاب کنید از پنج نوع مختلف ویلا های لوکس برای فروش در Beylikduzu به طور مستقیم در پشت مزارع غرب با منظره دریا فوق العاده و طراحی عالی و باغ مناسب برای زندگی دائمی در استانبول.




این پروژه با توجه به کلاس های بالا طراحی شده است و در یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در دیدگاه های طبیعی و یک شیوه صلح آمیز فقط چند دقیقه دور از غرب مارینا واقع شده است. این فرصتی است که شما نمی خواهید از دست بدهید.










درباره پروژه و خانه ها




این پروژه مدرن شامل بسیاری از ویلا ها برای فروش می باشد که خریداران می توانند از 5 نوع مختلف خانه ها انتخاب کنند. آپارتمان های موجود در داخل پروژه وجود دارد.




این پروژه یک شیوه زندگی جامع را در سواحل دریای مرمره در سمت غربی اروپایی استانبول ارائه می دهد. این مجموعه با موفقیت، زندگی آرام با امکانات فراوانی را به وجود می آورد که یکی از آنها برای یک سبک زندگی لوکس نیاز دارد. قسمت اول این مجموعه در پایان سال 2016 تکمیل خواهد شد و بخش دوم در پایان سال 2017 تکمیل خواهد شد.




امکانات شامل یک مجتمع دریایی، هتل 5 ستاره، ساحل خصوصی و غیره است. این به دور از شلوغی و شلوغی شهر است اما برای دسترسی آسان به اندازه کافی نزدیک نیست. در مجموع 4600 آپارتمان لوکس کم و 330 ویلا بزرگ ساخته شده بر روی 1،200،000 متر مربع از زمین های خصوصی وجود دارد.




طراحی شده به عنوان شاهکارهای معماری، این ویژگی ها از نظر آب و هوای خیره کننده نسبت به منوی دریایی، از طراحی فوق العاده ای از بالا به پایین و یک محیط مدرن مدرن و بزرگ با خانواده در نظر گرفته می شود. هر خانه دارای یک باغ خصوصی بزرگ است که برای حفظ حریم خصوصی اضافه شده و درختان کوچک نیز قرار دارد و دارای استخر شنا برای آب شدن در آب می باشد. باغ و منطقه استخر شما را به مکان مناسب برای بعد از ظهر خانواده و کباب می دهد.




در داخل خانه شما یک طرح مدرن پیدا خواهید کرد که در آن فضا با طرح طرح باز ایجاد شده است و پنجره های بزرگ اجازه می دهد نور طبیعی برای پر کردن اموال با یک هویت دوستانه از لحظه ای که در آن گام می گذارید. پارکینگ از طریق یک فضای مشخص شده یا گاراژ ارائه می شود.




محل پروژه










امکانات و شیوه زندگی




- 550 ظرف دریایی ظرف دریایی




- رستوران ها، کافه ها و خیابان های ساحلی شیک




- مدرسه خصوصی درون پروژه




- بیمارستان خصوصی کاملا جامع است




- غذاهای جهان مارماهی که توسط رستوران های کنار دریا به کار می رود




- مرکز خرید بزرگ پر از فروشگاه




- 5 ستاره هتل بوتیک قادر به مهمانان خود را در سبک است




- دسترسی به ساحل شنی فقط لحظات دور




- سرویس شاتل که روستا را به مرکز شهر متصل می کند




- مسجد




- مرکز ورزشی و سلامتی




- ورزشهای آبی موجود است




- اسب سواری مدرسه




- استخرهای شنا مشترک مشترک




- باغ های حیاط و مسیرهای




- آسانسور ساختمان




- 24 ساعته امنیت در همه زمان ها




- فضاهای پارکینگ برای هر ساکن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...