ویلا لوکس Zekeriyakoy با استخر و باغ های بزرگ




ویلا سه خوابه لوکس در استانبول و یک خانه ایده آل برای هر کسی که مایل به نقل مکان از خانواده به شهر برای اهداف کسب و کار یا شیوه زندگی می باشد را ایجاد می کند.




این ملک به سبکهای لوکس طراحی شده است و به دلایل مختلف به چشم می خورد و دارای یک باغ بزرگ و استخر بزرگ برای شما برای استراحت و لذت بردن از محیط آرام شما در Zekeriyakoy است.










ویلا




در داخل شما سه اتاق خواب بزرگ پیدا خواهید کرد - همه دو برابر هستند و از منظره عالی در باغ و استخر قابل توجه شما ارائه می دهد. اتاق های خواب راحت و راحت هستند و به راحتی می توانند در هر لحظه به دو نفر تقسیم شوند.




450 متر مربع از منطقه زندگی می شود که در داخل خانه از آن لذت می برد و آن را یک خانه بزرگ می کند که تمام خانواده می توانند بدون برداشتن انگشتان یکدیگر و لذت بردن از یک حریم خصوصی از یکدیگر لذت ببرند.




در دو طبقه ساخته شده است، شما به یک اتاق نشیمن بزرگ بزرگ وارد می شوید، یک آشپزخانه بزرگ و منطقه ناهار خوری به طور کامل با ظروف و تجهیزات با کیفیت بالا، در حالی که اتاق نشیمن با مبلمان با کیفیت با لوازم تزئین شده توسط مالک می باشد. این یک اقامتگاه ایده آل خانوادگی است و هر کسی خوشحال است که هر روز به خانه برسد.




باغ زمستانی شما را به منطقه ای می اندازد که در طول ماه های سردتر می نشیند، در حالی که شما همچنین یک سونا و سالن بدنسازی در این ملک پیدا خواهید کرد.










مهمان خانه




یک مهمان کوچک برای دوستان و خانواده وجود دارد که می آید و از شما می آید، خانه مهمان ورود و خروج خود را دارد، برای برخی از حریم خصوصی شما برای بازدیدکنندگان شما فراهم می شود.










ویژگی های خانه شامل




- آشپزخانه مدرن مجهز




- سونا آرامش بخش




- منطقه تناسب اندام و ورزشگاه




- باغ زمستان برای استراحت




- خانه برای مهمانان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...