عمارت ویلایی نمایشی باور نکردنی در بوسورس در استانبول




نشستن در محله ی نخبگان املاک، این ویلایی عالی برای کسی است که به دنبال فرار از استانبول به ناحیه ی منزوی و خصوصی شهر است - از دیدگاه های شگفت انگیز در دریای بوسپور لذت ببرید.




با پنج اتاق خواب و هشت حمام و WC در داخل خانه، عمارت اتاق های زیادی برای بزرگترین خانواده ها دارد و از اولین تکمیل مالکیت یک مالک دارد - اموال در وضعیت بی نظیر در سراسر آن است.










طبقه همکف




همانطور که اموال خود را وارد می کنید، بلافاصله متوجه خواهید شد که اتاق نشیمن به اندازه کافی بزرگ شده 50 مگا پیکسل است - با فضای بیش از اندازه به اندازه کافی برای احزاب خانوادگی و همکاری با دوستان. یک آشپزخانه و منطقه ناهار خوری کاملا مناسب برای غذا وجود دارد، در حالی که شما همچنین یک حمام و حمام مهمان در این طبقه پیدا خواهید کرد.










طبقه اول




در طبقه بالا به طبقه اول شما سه اتاق خواب بزرگ، از جمله یک اتاق خواب بزرگ با حمام اختصاصی و اتاق پانسمان پیدا کنید. دو اتاق دیگر دو برابر هستند و دارای حمام اختصاصی هستند. همهی اتاقها از منظره عالی لذت میبرند.










کف اتاق زیر شیروانی




کف اتاق زیر شیروانی در حال حاضر به عنوان یک خانه بزرگ خانه استفاده می شود. یک اتاق خواب در این سطح و یک حمام وجود دارد.










کف باغ




در طبقه پایین به سطح باغ، شما یک اتاق نشیمن و آشپزخانه دوم پیدا خواهید کرد. یک اتاق خدمتکار، حمام و سرویس بهداشتی نیز در این سطح وجود دارد. اتاق ابزار اتاق خانه را تکمیل می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...