منظره ی باور نکردنی از دریا Sariyer Mansion هشت اتاق خواب




استقبال از دریا با برخی از دیدنی ترین نفس کشیدن شما می توانید در استانبول تصور کنید این است که عمارت فوق العاده با کیفیت بالا برای فروش در منطقه مورد نظر و نخبه Sariyer در سمت اروپا از شهرستان است.




عمارت ساخته شده توسط یک توسعه دهنده محترم و شناخته شده دارای بالاترین کیفیت ممکن در املاک و مستغلات مدرن است و در وضعیت بی نظیر است؛ آماده برای انتقال در بلافاصله پس از خرید.










درباره عمارت




این عمارت معماری داخلی 1200 مترمربع از محیط زندگی بسته را فراهم می کند، فضای کافی برای از بین رفتن در خانه شما. سه اتاق نشیمن، از جمله اتاق نشیمن مرکزی وجود دارد که فضای بسیار زیادی را برای مهمانی های خانوادگی و شب های آرام ارائه می دهد. کفپوش چوبی در اتاق نشیمن گذاشته شده است، در حالی که آشپزخانه با کف سنگ مرمر نصب شده و همه چیز را برای آشپزی حرفه ای در نظر گرفته است.




هشت اتاق خواب بزرگ به طور کلی وجود دارد، همه اتاقها طراحی شده اند تا راحت و راحت باشند، و برخی از آنها با منظره های زیبا به سمت اقیانوس از طریق پنجره های کف تا سقف به نظر می رسد و به سمت اتاق خود می آیند. برخی از اتاقها دارای دسترسی تراس هستند. کف پوش های با کیفیت بالا در تمام اتاق های خواب دیده می شود. حمام با کف سنگ مرمر و امکانات حوضچه های نفیس، تاپ ها و شیپور خاموشی ساخته شده است. حمام و دوش مدرن هستند.




طراحی شده با لوکس 5 ستاره زندگی در ذهن، عمارت استخر شنا سرپوشیده برای شما برای شنا در تمام طول سال، بدون توجه به هوا در خارج از. استخر برای غروب های صبح زود بزرگ است و برای نگهداری آسان است.




دیگر ویژگی های لوکس خانه عبارتند از: سالن آرایش، حمام ترکی و جکوزی برای تسهیل عضلات پس از یک روز طولانی از کاوش در استانبول، سیستم امنیتی با کیفیت بالا در محل و خیلی بیشتر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...