عمارت ویلایی لوکس برای خانواده های خاص که در استانبول زندگی می کنند




مجسمه لوکس برجسته در Cekmekoy در استانبول، در فاصله کوتاهی از سمت اروپایی شهر قرار دارد و با یک باغ بزرگ طبیعی که 2500 متر مربع است و درختان و طبیعت محصور شده است، تکمیل شده است.




همسایگان ثروتمند و منحصرا از استانبول در یک پیشرفت بالایی برای زندگی طبقه بالایی یافت میشوند. ساختن این خانه منحصر به فرد برای کسانی که به دنبال زندگی خاصی پر از حریم خصوصی دور از مرکز شهر زندگی می کنند.










درباره ویلا




با اندازه داخلی اتاق خانه 476 مگاوات، اطمینان حاصل کنید که حریم خصوصی با تعداد زیادی فضای برای کل خانواده برای اقامت در استانبول تضمین شده است. در سه طبقه ساخته شده است، همانطور که به عمارت وارد می شوید، یک اتاق نشیمن با استقبال از شما خوش آمد می گوییم. درب های بزرگ شما را از اتاق نشیمن به باغ و منطقه استخر می برد.




آشپزخانه جداگانه به طور کامل انبار شده و مجهز به همه وسایل آشپزخانه و وسایل لازم برای تهیه وعده های غذایی به همراه خانواده است. منطقه ناهارخوری برای شام حداقل هشت نفر است.




شش اتاق بزرگ در داخل ملک وجود دارد، از جمله دو اتاق کارشناسی ارشد با حمام اختصاصی. در مجموع، چهار حمام و WC برای مهمانان وجود دارد. اتاق خواب طراحی شده است برای دو نفر به راحتی خواب، و روشن و بزرگ با نمایش های فوق العاده در باغ. حمام با دوش قدرتمند و لوازم خانگی مدرن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...