دو ویلای بزرگ برای فروش در استانبول




این یک فرصت منحصر به فرد برای خرید دو ویلا لوکس در استانبول است. این طبیعت از طبیعت محصور شده و در قسمتهای گسترده ای از زمین قرار گرفته است و این ویژگی ها از بالاترین کیفیت برخوردار است و در منطقه مسالمت آمیز بیوکسیکمسکی با دسترسی آسان به مرکز شهر قرار دارد.




هر یک از این خواص را خریداری کنید و از تخفیف عظیمی از 500،000 دلاری که در قیمت نهایی استفاده می شود لذت ببرید - این یک فرصت سرمایه گذاری عالی برای کسی است که به دنبال خرید یک ویلا از استانداردهای لوکس در شهر است.










ویلا یک




این ویلا در طرح بزرگ 1500 متر مربع نصب شده و در سال 2004 تکمیل شده است، این ویلا 225 میلیون ین فضای داخلی و 675 مترمربع فضای باغی قابل استفاده است. اموال بیش از دو طبقه ساخته شده و دارای چهار اتاق خواب و سه حمام است. آشپزخانه به طور کامل با امکانات مدرن مجهز است، در حالی که سالن از قلب ویلا است.




برخی از امکانات لوکس این ملک عبارتند از: سالن بدنسازی بزرگ، حمام ترکی و سونا، اتاق سرگرمی و غیره. در خارج، استخر خصوصی و دریاچه کوچک تزئینی برای لذت بردن شما وجود دارد. همچنین برای کارگران یک خانه کوچک وجود دارد.




این ویلا برای فروش به صورت جداگانه با قیمت 3000 دلاری دلار است.










ویلای دو




ویلا دوم نیز بر روی یک طرح بزرگ و با اندازه 1500 متر مربع نصب شده و سال بعد در سال 2005 به پایان رسید. در داخل شما 175 متر مربع از فضای زندگی همراه با 525 متر مربع فضای باغی قابل استفاده خواهید یافت. این خانه بیش از دو طبقه ساخته شده است و شما چهار اتاق خواب و سه حمام مجلل داخلی در کنار آشپزخانه و محل زندگی خواهید یافت.




این ویلا با امکانات فراوان از جمله: ورزشگاه بسته و باز، زمین فوتبال مینی فوتبال، پارکینگ بسته و خیلی بیشتر، مجهز شده است. استخر خصوصی و باغ های منظره ای به شما امکان می دهد اتاق های گوناگون برای لذت بردن از آب و هوای بیرونی داشته باشید. تکمیل اموال یک خانه کوچک برای کارگران است.




شما می توانید این ملک را به طور جداگانه برای 3،000،000 دلاری خریداری کنید.










امکانات برای هر دو ویلا




هر دو ویژگی از منظره دریا لذت می برند که نفس خود را به صورت روزانه برداشته و به شما فرصت های زیادی از عکس و لحظات دوربین می دهد. 24 ساعته امنیت و دوربین کنترل در سراسر زمین نصب شده است، در حالی که یک ژنراتور در محل تولید برق. قانون حقوقی و تمام شرایط قانونی آماده هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...