خانه خانواده در Gurpinar با منظره دریا دیدنی و جذاب


گورپینار به عنوان یکی از مناطق برتر استانبول برای طبقه متوسط ​​بالاترین در محیط آرام زندگی می کند و این ویلا همه چیز را به خود جلب می کند که گورپینار را به گونه ای جذاب برای شما و خانواده تان می سازد.




این ویلای مسکونی با توجه به منظره فوق العاده ای نسبت به دریا و فراتر از آن، برای زندگی خانوادگی در ترکیه مناسب است و دارای یک باغ خصوصی با استخر و بسیاری از تراسهای مخصوص برای ماه رمضان است.










درباره ویلا




ویلا در یک محله صلح آمیز و محبوب واقع شده است و در شرایط فوق العاده نگهداری می شود و به عنوان آماده برای حرکت در فورا زمانی که خانه شما است - این یکی از چشمگیر ترین خانه های شما را در این منطقه استانبول پیدا کنید.




در داخل ویلا، شما هفت اتاق خواب بزرگ را پیدا خواهید کرد، برخی از آنها دارای بالکن عالی با منظره دریا و تنظیمات طبیعی است، در حالی که یک اتاق خواب اصلی دارای یک حمام اختصاصی است - در مجموع شش حمام وجود دارد.




ملک دارای سه اتاق نشیمن برای جلسات خانوادگی و جلسات در پایان روز طولانی برای بازدید از استانبول است، در حالی که در سراسر خانه شما کف پوش چوبی زیبا و پنجره های بزرگ ایجاد یک فضای داخلی و بزرگ. دو آشپزخانه وجود دارد، یکی در سطح زمین و یکی در سطح اول.




در سطح پایین تر، یک سالن بدنسازی و اتاق کارگر کاملا مجهز است، در حالی که در ترکیه به شما کمک می کند تا به شکل خود ادامه دهید. یک حمام ترکی نیز در اموال وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...