منظره دریا Kumburgaz ویلا لوکس لوکس برای فروش




برای فروش در اینجا یک ویلای هفت خوابه بزرگ در Kumburgaz در Buyukcekmece طراحی شده، به استانداردهای جهانی، دارای منظره عالی نسبت به دریا است و در یک طرح خصوصی 2،300 متر مربع برای یک سبک زندگی منحصر به فرد تضمین شده است.




برای هر کسی که به دنبال بهترین در املاک و مستغلات در استانبول است، یک شیوه زندگی خصوصی از مرکز شهر خارج می شود، در حالی که در فاصله های آسان رفت و آمد - این است که باید خانه را در فاصله چند متری از دریا ببینید.










درباره ویلا




داخل خانه و خارج از منزل، ویلا یک فضای زندگی داخلی را اندازه گیری می کند که 450 متر مربع است - بیش از اتاق کافی برای یک یا حتی چند خانواده برای لذت بردن از حفظ حریم شخصی با هم. هفت اتاق خواب بزرگ در خانه، همراه با حمام های طراحی شده با دوش و حمام وجود دارد.




ویژگی های این خانه شامل یک اتاق نشیمن بزرگ 145m2 و آشپزخانه 30m2 است. فضای زیادی برای استراحت با خانواده شما در طول شب وجود دارد و یک آشپزخانه که هر آشپز حرفه ای را به دنبال آماده سازی غذا برای خانواده لطفا. تکمیل جزئیات ویلا 60 متر مربع است.




در طول ویلا شما می توانید دیدگاه های شگفت انگیزی را که از کنار بالکن به اتاق خواب و واندا به سمت دریا می آیند لذت ببرید. این دیدگاه شما را با هیجان به شما خواهد بخشید، زیرا اقیانوس فقط چند متر فاصله دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...