دهکده قصر قشنگی Buyukcekmece برای فروش




این فرصت استثنایی برای خرید یک مجتمع منحصر به فرد در پروژه پیشرو در کلاس بالغ در Buyukcekmece، این اموال ده اتاق خواب است که برای همه اعضای خانواده است و در یک طرح بسیار خصوصی با استخر شنا بزرگ و محیط زرق و برق دار - این یک خانه unmissable است.




در استانبول از یک زندگی صلح آمیز که در آن سبز با آبی که در این عمارت معتبر برای فروش در Buyukcekmece سرمایه گذاری می کنید، به عنوان بخشی از یکی از ملزومات پس از املاک در کل کشور، مورد استفاده قرار می گیرد لذت ببرید - این یکی برای کسی است که برای به دست آوردن بهترین در استاندارد از زندگی در ترکیه.










درباره ویلا




ویلا با طرح ترکیبی از معماری کالیفرنیا و الگوهای مدیترانه ای که با زیبایی ایتالیایی و ترکیه طراحی شده است، طراحی شده است که در قالب یک پروژه گسترده و متشکل از 260 خانه فوق العاده لوکس قرار دارد و به عنوان یکی از نمونه های برجسته زندگی سالم است.




با استفاده از معماری منحصر به فرد و طراحی شده توسط یک طراح داخلی مشهور طراحی شده است، به زودی به عنوان شما وارد خانه شما بلافاصله توجه به جزئیات در هر گوشه ای، ایجاد یک فضای راحت زندگی با مناطق باز برنامه مشترک و اتاق های بسیار خصوصی است. در داخل عمارت شما ده اتاق بزرگ، هشت حمام لوکس و دو اتاق نشیمن پیدا خواهید کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...