منزل دریاچه منحصر به فرد برای فروش در Buyukcekmece




این لوکس در نزدیکی دریاچه Buyukcekmece که در آن سبز آبی رنگ است، واقع شده است، این لوکس دهانه خوابه عمارت است که یک فرصت منحصر به فرد برای خرید یک خانه مستحکم در یکی از مناطق نخبه ترین شهر است - مناسب برای زندگی مسکونی در محله ای که در جستجوی طبقه بالا است.




این املاک فوق العاده به کمال طراحی شده و بخشی از یک املاک معتبر از خانه های لوکس دیگر است که همه در قطعه های خصوصی با مناطق بی نظیر و باغ های خود نشسته اند - خود را در کنار همسایگان های مختلف قرار دهید تا یک جامعه دوستانه در حومه استانبول ایجاد کنید.










درباره عمارت




از لحظه ای که به اموال وارد می شوید و متوجه می شوید که کف سنگ مرمر و سقف های بالا در اتاق نشیمن، عناصر لوکس عمارت از افست است. جزئیات پیچیده از هنر در سقف، توجه به هر گوشه اطمینان حاصل کنید که این یکی از بهترین خواص در این محدوده قیمت است که شما در کل شهر پیدا کنید.




پله سنگ مرمر مارپیچی به طبقه اول خانه منتهی می شود و مرکز تمرکز طبقه ی پایین است. دو اتاق نشیمن، یک در هر طبقه، یک آشپزخانه طراح و پنجره های بزرگ ایجاد حس فضای اضافه شده در حالی که اجازه می دهد نور خورشید طبیعی.




در کل ده اتاق خواب و هشت حمام وجود دارد. بسیاری از اتاق های خواب، اتاق های استادانه ای با خصوصیات حمام اختصاصی و دسترسی به بالکن هایی با منظره ای از باغ های گسترده و مناطق اطراف دارند. تمام اتاق خواب ها به راحتی می تواند دو نفر را بپوشاند، اتاق های کافی برای همه اعضای خانواده تان فراهم می کند تا از زندگی لوکس در استانبول لذت ببرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...