ویلاهای لوکس Sapanca دریاچه و دره برای فروش



این ویلاهای با چشم انداز شگفت انگیز در دریاچه و دره Sapanca طراحی شده با زندگی لوکس در ذهن و فرار کامل از زندگی شهری در استانبول، در مجموعه های خصوصی با استخر شنا بزرگ و باغ زیبایی منظره ای است.




در فاصله رانندگی تا مرکز استانبول، این ویژگی های زرق و برق دار توسط طبیعت در هر نوبت احاطه شده است و به شدت توصیه می شود برای کسانی که به دنبال بهترین خانه های با کیفیت در Sapanca هستند.










درباره پروژه و ویلاها




این طرح لوکس طراحی شده با طرح بزرگ 8000 متر مربع، دارای 7 ویلا زیبا و سهبلکس است که هر کدام دارای منظره دریا و دره هستند. هر خانه با استفاده از آخرین نوآوری و تکنولوژی ساخته شده است دارای 500 متر مربع از فضای زندگی داخلی است که ایده آل برای حتی بزرگترین خانواده هایی است که مایل به نقل مکان به ترکیه هستند. امکانات درون پروژه عبارتند از:




- تنیس و بسکتبال دادگاه




- زمین بازی برای کودکان




- مکان کباب معمولی




- مسیر پیاده روی در سایت




- امنیت در همه زمان ها




- تعمیر و نگهداری ارائه شده




- سیستم های خانه هوشمند نصب شده اند




- و خیلی بیشتر برای کشف










در داخل، هر ویلا دارای شش اتاق خواب دو نفره است - همه با حمام اختصاصی متصل شده است. دو آشپزخانه کامل در تمام خواص، همراه با یک اتاق نشیمن رسمی و یک اتاق نشیمن خانوادگی وجود دارد. اگر شما به دنبال فضا هستید، اینجا را پیدا خواهید کرد. امکانات شامل سونا آرامش بخش، اتاق بازی و غیره است.




در خارج، تمام خواص یک باغ بزرگ اندازه حداقل 500m2، آسان برای نگهداری و زیبایی ساخته شده است. در مرکز باغ یک استخر خصوصی با دیدگاه های نفیس در اطراف است. باغ ها بسیار خصوصی هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...