ویلا لوکس مدرن Bahceşehir برای فروش در استانبول




این یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین پروژه هایی است که در Bahchecheir پیدا خواهید کرد و 490 خواص برای فروش را از آپارتمان های سرمایه گذاری تا ویلاهای خانواده های بزرگ ارائه می دهید - همه در باغ های صلح آمیز با امکانات گسترده اجتماعی طراحی شده اند تا به آنهایی که به دنبال یک سال اقامت دور از مرکز شهر است. برای فروش در اینجا ویلای خیره کننده است؛ یکی از معدودی که باقی مانده است.







یکی از چشمگیر ترین و پیشرفته ترین پروژه هایی است که در سال های اخیر به نمایش گذاشته شده است. این پروژه به استانداردهای لوکس طراحی شده است و شما به سختی دلیلی برای ترک آن خواهید داشت - تقریبا همه چیز را در زمینه های توسعه خواهید یافت یا حتی نزدیکتر.










درباره توسعه و خواص




این پروژه که توسط یکی از بزرگترین شرکت های توسعه در استانبول ساخته شده است، به عنوان یک شهر در یک شهر طراحی شده و مجموعا 490 اموال برای فروش را ارائه می دهد. آپارتمان ها از اندازه یک خوابه - چهار اتاق خواب در دسترس هستند، در حالی که ویلا های لوکس در دسترس هستند، چهار تا شش اتاق خواب در بسیاری از انواع و اندازه ها وجود دارد.




در محدوده پروژه، محدوده وسیعی از امکانات را برای ساکنان برای همکاری اجتماعی با یکدیگر پیدا خواهید کرد: شامل 37 فروشگاه تجاری و مغازه های بوتیک برای نیازهای روزانه، استخرهای شنا حرفه ای در فضای باز و در فضای باز، سالن ورزشی مدرن باغ ها و مسیرهای بهاری، و چیزهای بیشتری برای کشف در داخل.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...