لوکس 5 ویلای ویلا برای فروش در Zekeriyakoy استانبول




این خانه بی نظیر برای خانواده پرجمعیت که در منطقه دنباله دار و خصوصی Zekeriyakoy زندگی می کند، طراحی شده است. این ویژگی دهان آبیاری خوب است و در وضعیت بی نظیر است، آماده حرکت به فورا.




تزئین شده و به لحاظ مدرن ارائه شده است، ویلا در ابتدا در سال 2014 طراحی و ساخته شد تا استانداردهای باور نکردنی - توجه زیادی به جزئیات در تمام ویلاها، به ویژه در طراحی داخلی با هیچ چیز جز بهترین استفاده و اجرای، پرداخت نشده است. این یک خانه است که به دلایلی مناسب است.










طبقه همکف




همانطور که در طبقه اول وارد می کنید، یک اتاق نشیمن خیره کننده مرکزی با شومینه های مدرن و کف های بزرگ به پنجره های سقف ایجاد می کند و یک فضای بی پایان را پیدا خواهید کرد. در یک قسمت از اتاق نشیمن یک نوار خانگی برای خدمت به نوشیدنی ها به دوستان و خانواده است - اتاق نشیمن طراحی شده است تا برای شب ها و اجتماعات اجتماعی آماده شود. یک آشپزخانه جداگانه، کاملا مجهز با امکانات کلاس جهانی و یک حمام مهمان برای تکمیل این سطح خانه وجود دارد.










طبقه پایین




طبقه پایین در سطح پایین شما یک اتاق نشیمن دوم، طرح بزرگ آشپزخانه طراحی شده و یک اتاق برای خدمتکار یا دیگر کمک استخدام می کنید. این طبقه پایین را می توان به عنوان سرگرمی یا اتاق نشیمن، با تلویزیون بزرگ و دسترسی آسان به باغ استفاده کرد.










طبقه اول و طبقه دوم




پله های زیبا و با کیفیت بالا شما را به طبقه اول هدایت می کند که در آن شما سه اتاق خواب لوکس را پیدا خواهید کرد. اتاق های خواب از یک منظره زیبا در کنار باغ و مناطق اطراف آن لذت ببرید و به راحتی می توانید دو نفر در هر اتاق بخوابید.




طبقه دوم جایی است که شما اتاق مهمان را پیدا خواهید کرد - این اتاق دارای سونا و حمام اختصاصی خود است؛ نهایی در آرامش خالص پس از یک روز طولانی کار در شهر یا بررسی استانبول با خانواده تان. تراس خصوصی با منظره فرمانده و فضای زیادی برای تفریح ​​وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...