نمایش آبی رویال آبی، عمارت ویلایی لوکس استانبول




این عمارت دریاچه عجیب و غریب در برابر چشم انداز منظره خیره کننده آب های آبی سلطنتی استانبول تنظیم شده و به طور کامل در سال 2007 به استانداردهای مدرن بازسازی شده است، تعیین معیار برای املاک لوکس آینده در استانبول - این یکی از آخرین ویژگی های ساحلی باقی مانده با مجوزهای لازم در این منطقه را در اختیار دارد.




عمارت در سراسر این عمارت ساخته شده است بیش از چهار داستان و ارائه می دهد یک ضمیمه، سیستم امنیتی باور نکردنی، و بسیاری از جزئیات لوکس اضافه شده است که این عامل wow مانند هرگز قبل از ایجاد - این خانه یکی از چشمگیر ترین شما خواهد شد امروز در Emirgan پیدا کنید




نمایش از منطقه استخر










طبقه اول




در طبقه اول شما یک کتابخانه رسمی زیبا و پیچیده با شومینه، قفسه های چوبی و ظرافت در تمام طول پیدا خواهید کرد. کتابخانه فضای بسیار زیادی برای مطالعه و تفکر صلح آمیز ارائه می دهد. یک اتاق خواب راحت در این طبقه وجود دارد که ایده آل برای مهمانان برای استفاده یا برای کارهایی که در کتابخانه وجود دارد انجام می شود. از کتابخانه شما می توانید به یک بالکن زیبا با نمایش های شگفت انگیز در بوسورورو دسترسی پیدا کنید.










طبقه دوم




پله های مارپیچی شما را در طبقه بالا می برد. در طبقه دوم شما یک مجموعه ی مدرن با دو اتاق خواب بزرگ و حمام آبگرم مجهز خواهید یافت. Junior Suite دارای امکانات رفاهی دو خوابه، از جمله آشپزخانه است. تکمیل این طبقه یک اتاق مهمان است. بالکن از نظر پانوراما لذت می برد.










طبقه سوم




طبقه سوم جایی است که شما می توانید منطقه اصلی زندگی اموال را پیدا کنید. طرح طبقه بندی شده در قالب طرح باز، امکان پذیرش ناهار خوری، سرگرمی و آرامش را برای همه در همان طبقه تجربه می کند.




مجاورت آشپزخانه اصلی یک اتاق شستشو، اتاق نگهداری و اتاق کارکنان با حمام مهمان وجود دارد. از اتاق نشیمن شما می توانید به بالکن طبقه اصلی دسترسی داشته باشید، با ارائه یک منظره پانوراما استانبول و نمایش نور طبیعی برای دیدن در تمام ساعات روز.




حال










طبقه چهارم




پله ها یا آسانسور را تا طبقه چهارم ببرید. طبقه چهارم طبقه کارشناسی ارشد، سه اتاق خواب بزرگ، از جمله یک استاد مجموعه ای با گنجه راه رفتن و حمام اختصاصی پادشاه است. دو اتاق خواب دیگر به حمام لوکس دسترسی دارند. این طبقه به عنوان یک منطقه زنده برای والدین و کودکان طراحی شده است. یک سیستم امنیتی امنیتی شناسایی برای دسترسی به طبقه چهارم وجود دارد؛ این می تواند در صورت دلخواه خاموش شود.




از این طبقه می توانید به استخر شنا و تراس دسترسی داشته باشید. استخر شنا دارای یک آبشار است و با یک جکوزی همراه است. از اینجا می توانید دیدگاه های زرق و برق دار در سراسر شهر را تحسین کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...