ویلا طراح Tuscan در نزدیکی Buyukcekmece Valley Istanbul




ایده آل برای زندگی خانوادگی، این ویلا های توسان ساخته شده در دره Buyukcekmece در استانبول است. در یک مجتمع سبک روستایی زیبا، شما می توانید از 4 اتاق خواب تا 8 اتاق خواب بسیار بزرگ از 10 نوع مختلف انتخاب کنید. این فرصت برای کسانی که به دنبال یک شیوه زندگی لوکس در محیط های با کیفیت هستند را فراهم می کند و محیط آرام را با لینک های حمل و نقل نزدیک فراهم می آورد دسترسی آسان در سراسر استانبول.










این یک گزینه سرمایه گذاری قابل قبول در املاک لوکس است، یک فرصت سرمایه گذاری ایده آل در منطقه رو به رشد و یک مکان دوست داشتنی در Buyukcekmece با همه چیز نزدیک به دست است. دارای منظره های سبز و امکانات و بسیاری از ساکنان است.










درباره پروژه




این توسعه به ساکنین اجازه خواهد داد که از اقصی نقاط جهان در محیط زیبای با درجه ی خفیف دور از شلوغی و شلوغی از شهر زندگی کنند. این یک فرصت فوق العاده برای خرید اموال در منطقه Up-coming و به شدت دنباله دار Buyukcekmece است.




هر یک از ملزومات توسعه یافته توسط کلاس جهانی و یکی از معتبرترین توسعه دهندگان در ترکیه، به بالاترین استانداردهای ممکن متصل است. کاملا در یکی از مناطق مسکونی ترین و منحصر به فرد استانبول واقع شده است که هوا تمیز، آب و هوای ملایم، منظره دریا و خیلی بیشتر را ارائه می دهد.




خانه های توسان در استانبول










امکانات موجود




همانطور که انتظار می رفت از هر پیشرفت لوکس استانبول این فرد ناامید نخواهد شد. با یک 1500 اسب بخار صعودی در آستانه و تعداد زیادی از امکانات دیگر برای ساکنان برای لذت بردن از محل از جمله:




- باشگاه ورزشی و تناسب اندام با ایروبیک، یوگا و پیلاتس




- استخرهای شنا در فضای باز و در فضای باز




- تنیس، اسکواش و دادگاه های بسکتبال




- امکانات خرید از جمله رستوران ها و کافه ها




- بازار برای همه چیز در دست




- پارکینگ در محل برای ساکنان




- امنیت در همه زمان ها




- و خیلی بیشتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

راهنمای خرید ویلا در استانبول؛ با چه چیزهایی باید مواجه شوید؟

  خرید ویلا در شهرهای خارجی، امری جذاب برای بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به خصوص زمانی که شهر مورد نظر دارای محیطی زیبا، تاریخ و فرهنگ پویا...